https://iventas.bg

Лекцията "Грижа за бебето у дома"

griji_za_bebeto_20-03-2016-1.jpg



Всички бъдещи и наскоро родили майки са поканени на лекцията "Грижа за бебето у дома", която ще се проведе на 20.03.2016г, НЕДЕЛЯ, от 11:00 ч в шоурум Ивентас на бул. "Симеоновско шосе" 130 (стига се с автобуси 67, 111). Лектор ще бъде Елена Василева, медицински консултант на Philips AVENT за България, която ще даде на бъдещите и настоящите майки информация и съвети относно грижата за бебето у дома.

Каква температура можа да бъде измерена с безконтактните термометри на Visiomed?
- на човешко тяло
- на околната среда
- на повърхност
- всички посочени

Моля след отбелязване на правилният отговор в анкета, изпратете ни го и на лично съобщение заедно с ваши координати за връзка.









Пети Форум бременност и раждане на Puls.bg през април в НДК

Цезарово сечение и атопичен дерматит – акценти на петия Форум бременност и раждане на Puls.bg през април в НДК
PR


За пети пореден път
Puls.bg и Investor.bg организират Форум бременност и детско здраве през април тази година. Отново здравно-медицинският сайт дава възможност на бъдещи и настоящи родители да получат полезна и достоверна информация по вълнуващи ги теми, касаещи здравето на бременната, бебето и малкото дете, директно от квалифицирани медицински специалисти, към които те могат да поставят и своите въпроси.


Щастието на семейството зависи особено много от здравето на децата, а грижата за здравето на всяко дете започва много преди раждането. Един от сериозните ангажименти на бъдещите родители, но и на българското здравеопазване, е бременността да се проследява адекватно. В началото предстоящото издание на Форум бременност и детско здраве ще разгледа по-детайлно ехографското изследване през деветте месеца на износване на бебето и критериите, по които акушер-гинеколозите определят дадена бременност за рискова.

В центъра на вниманието Ви през първия ден организаторите поставят темата за ролята на всеки един специалист от медицинския екип при раждането с цел да се запознае жената с част от обстановката в родилния дом и се намали стреса ѝ от неизвестното. Специалисти ще обяснят и какви са обичайните, но непознати рискове при цезарово сечение и доводите, то да не се разглежда от медицината като алтернатива за избор при раждане. Бъдещите родители ще разберат и дали раждането без болка е мисия възможна.

Втория ден на Форума е посветен на здравето на детето, от раждането му до училищна възраст. Тогава специалисти ще разкажат за различното в медицинските грижи за новороденото непосредствено след раждането му чрез цезарово сечение, както и ще обобщят всички онези обичайни и тревожни признаци в състоянието на бебето през първите 28 дни от живота му.

Кожните проблеми при кърмачето и малкото дете, правилната терапия при атопичен дерматит, типичните алергии при децата, както и „железните правила“ в храненето им, са останалите акценти в програмата на събитието.

Форум бременност и детско здраве е насочен към бъдещи и настоящи родители с цел да удовлетвори потребностите от достоверна информация относно майчиното и детско здраве, събирайки на едно място водещи български медицински специалисти и жадна за знания аудитория.

Входът е свободен и не изисква заплащане от посетителите, а единствено предварителна регистрацияна events.puls.bg.

Форум бременност и детско здраве ще се проведе на 2 и 3 април в зала 3 на НДК.

Повече за програмата, темите, лекторите, мястото и времето на провеждане можете да откриете на events.puls.bg.

Лекцията "Уроци по кърмене с Philips AVENT"

Всички бъдещи и наскоро родили майки са поканени на лекцията "Уроци по кърмене с Philips AVENT", която ще се проведе на 25.02.2016г, ЧЕТВЪРТЪК, от 11:00 ч в шоурум Ивентас на бул. "Симеоновско шосе" 130 (стига се с автобуси 67, 111). Лектор ще бъде Елена Василева, медицински консултант на Philips AVENT за България, която ще даде на бъдещите и настоящите майки информация и съвети относно кърменето и отглеждането на бебетата.
Ще бъде изтеглен и един от позналите верния отговор на въпроса: 
В кой продукт на Philips AVENT може да се съхранява кърма?
-Контейнери VIA
-Торбички за съхранение на кърма
-Шишета
-Всички посочени

Моля след отбелязване на правилният отговор в анкета, изпратете ни го и на лично съобщение заедно с ваши координати за връзка.

kyrmene 25-02-2016-1




Philips AVENT и Playgro с награди от Бебемания 2015

Philips AVENT Comfort Nomination MusicLights Mobile Prize Bebemania 2015

От 20 до 22 ноември в Интер Експо Център - София се проведе деветото поредно изложение на стоки за бебето и детето - “Бебемания 2015”. Бяха представени новите тенденции и колекции на водещите в България производители и дистрибутори на световно известни марки. Важно място заеха и изложителите, пряко свързани със здравните грижи по време на бременността и отглеждането на детето.

Както всяка година, по време на събитието бяха отличени най-добрите продукти, разделени в 11 категории.

Фирма Ивентас спечели 2 награди в категориите „В подкрепа на кърменето” и „Игри и играчки”

В категория „В подкрепа на кърменето“ Philips AVENT – Ръчна Помпа за изцеждане на кърма Comfort + комплект подарък отново беше предпочетена от майките. Изключителният продукт вече е спечелил осем статуетки, а до края на ноември може да се възползвате и от атрактивна ценова промоция.


Музикалната въртележка и нощна лампа 3 в 1 на Playgro беше оценена като номер 1 в категория „Игри и играчки“, заради многофункционалността и богатия набор от активности. Музикалната въртележка съчетава три невероятни играчки в едно. Помага за развитие сетивата на бебето с красивите ярки цветове, светлини, движение и звуци. Тази цветна играчка расте заедно с детето и се преобразува от въртележка към нощна лампа и след това в активно-двигателна играчка.


Повече за победителите може да намерите на: www.iventas.bg


Ивентас за пореден път показа, че благодарение на упоритата работа и доброто сътрудничество, както и непрестанния стремеж за развитие и представяне на продукти с безупречно качество е фирма, която заема лидерско място на пазара за бебешки стоки.

Бебемания 2015

Скъпи приятели,

За 9-та поредна година фирма Ивентас ще се включи в най-голямото търговско изложение за бебешки и детски стоки „Бебемания“. С радост Ви каним да ни посетите в зала 6, щанд А2.

На щанда ни ще намерите продукти от най-високо качество и ще получите ценни съвети за първите стъпки в отглеждането на Вашето дете. Очакват Ви много изненади, игри и специални намаления от Philips AVENT, Tommee Tippee, Mutsy, Playgro, Baby Art и др.

Zala Bebemania-2015

За поредна година с любезното съдействие на холандската дизайнерска марка колички Mutsy ще бъде организирана томбола, в която един от Вас, регистрирал покупка на търговския ни щанд, ще получи невероятна награда:


Mutsy Bebemania-2015 1:



Количка Mutsy, колекция Pure – последната иновация на марката, вдъхновена от чистотата на природата.


Nagrada Mutsy Bebemania-2015 1

Очакваме Ви!

От целия екип на Ивентас





Лекция Грижи за бебето у дома - 08.10.2015

Griji za bebeto u doma 08.10

Приятели,

Всички бъдещи и наскоро родили майки са поканени на лекцията "Грижи за бебето у дома", която ще се проведе на 08.10.2015, ЧЕТВЪРТЪК, от 11:00 ч в шоурум Ивентас на бул. "Симеоновско шосе" 130 (стига се с автобуси 67, 111). Лектор ще бъде Елена Василева, медицински консултант на Philips AVENT за България, която ще даде на бъдещите и настоящите майки информация и съвети относно кърменето и отглеждането на бебетата.

Ще бъде изтеглен и един от позналите верния отговор на въпроса: 

До каква възраст децата дишат изключително през носа, поради което се препоръчва използването на аспиратор за нос?
-до 6-ия месец
-до 1-вата година
-до 2-рата година
-до 3-тата година

Верен отговор можете да дадете на нашата Facebook страница тук: https://www.facebook.com/events/888434251222655/

Griji za bebeto u doma 08.10 - 2

Вашето бебе готово ли е за лятото?

Вашето бебе готово ли е за лятото?


Новата колекция френски слънчеви очила за бебета и деца Visioptica kids е вече тук!

Visioptica kids са висок клас очила за бебета и деца, с максимална степен на слънчева защита - UV400. С огледални стъкла и лещи от 2мм поликарбонат, филтрират над 97% от вредните лъчи. Слънчевите очила Visioptica kids са с модерен дизайн, устойчиви на удари, леки и удобни.

Предлагат се в четири размера, с предпазно калъфче, закрепваща лента и разнообразие от свежи, ярки цветове.


Препоръчителна цена: 37лв.

Visioptica Kids

Пазарувайте спокойно, Вашите права са защитени.

Според ЗЗП потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно. 
​Ние Ви даваме 30 дни да размислите.

on-line платформа за решаване на спорове- https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG

Комисия за защита на потребителя- https://kzp.bg/

Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки - https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki

Нашата гаранционна и сервизна политика



Уважаеми клиенти,



ИВЕНТАС ЕООД иска да създаде у клиентите доверие в качеството на своите продукти. Гаранцията на продуктите е укзана в гаранционна карта, придружаваща продукта. За продукти, непридружавани от гаранционна карта важат указанията на ЗЗП. Ако в течение на гаранционния период възникне дефект, дължащ се на некачествени материали или изработка, ние ще го ремонтираме безплатно или ще заменим въпросната част.

Какво покрива гаранцията?

Повреди, резултат от фабрични дефекти на вложените материали и/или техническа разработка, при условие, че продуктът през цялото време е бил използван в нормални условия и е бил поддържан правилно в съответствие с инструкциите. Преди употреба прочетете внимателно инструкцията за употреба. 

Подробности за гаранцията

Кой може да ползва гаранцията? Единствено първоначалният купувач, отбелязан в гаранционната карта или друг документ, доказващ покупка, закупил нов продукт от упълномощен търговец на територията на Република България. Изисква се гаранционна карта и доказателство за покупката.

ВНИМАНИЕ:

Какво не покрива гаранцията?

Продукт втора употреба. Модифициран продукт. Зле поддържан продукт.

Повреди поради износване и скъсване, разрези, злополука, немарливост или небрежност. Неправилна употреба (включително, но не само): употреба не по предназначение; неспазване на инструкциите; повреда при транспортиране, т.е. повреда при пренасяне.

ИВЕНТАС ЕООД не осигурява гаранция в случаите на повреди, причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, в следствие на природни бедствия /гръмотевици, наводнения, земетресения, пожари/, токови удари, работа в замърсена или запрашена среда, наличие на инсекти, химикали или течности, опити за поправка от неоторизирани лица или фирми или други външни въздействия. При тези случаи ремонтите са за сметка на купувача и гаранцията отпада.

Гаранционните задължения на ИВЕНТАС ЕООД отпадат също и при следните случаи:

1.                    Не са спазени условията за монтаж, съхранение и експлоатация, посочени в инструкцията за употреба;

2.                    Изделието е разпломбирано от купувача преди изтичане на гаранционния срок;


3. Направена е модификация или опит за отстраняване на повреда от купувача или от лица, неупълномощени от ИВЕНТАС ЕООД;

4.                    Има несъответствие между данните в гаранционната карта и самото изделие или опити за подправяне на гаранционната карта, модела или серийния номер на изделието или на гаранционната лепенка;

5.                    Повреди настъпили при транспортиране, механични повреди по корпуса, по външни или вътрешни елементи и аксесоари подлежащи на износване;

6.                    Повреди настъпили при възникнали неподходящи входни и захранващи напрежения вследствие на включване на периферни устройства, системи и аксесоари;


7. Продуктови характеристики, които са незначителни и не са следствие от дефектни материали или изработка.

8. Неправилна и неуместна употреба;

9.   Нормално износване при употребата на продукта;

10.Нормално обезцветяване при излагане на слънчева светлина;

11.Оставяне на деца без надзор;

12.Ако не пазите гаранционна карта и касовата бележка за покупката.

Гаранцията не покрива продукти и/или части на продукти, които подлежат на износване, чието естество позволява те да бъдат разглеждани като консумативи или които са изработени от стъкло.

Гаранцията не е валидна, ако дефектът се дължи на повреда в резултат на неправилна употреба или лоша поддръжка (напр. части, задръстени от накип или прах).

За да се използва продуктът правилно, потребителят трябва да се придържа стриктно към всички инструкции за експлоатация и трябва да се въздържа от действия или начини на употреба, обозначени като нежелателни или за които в инструкциите има предупреждение да не се предприемат.

Oграничения на гаранцията за определени продукти и материали 

За някои продукти гаранцията може да е в зависимост от определени ограничения, например според вида на използвания материал. 

Ограниченията на гаранцията, ако съществуват, могат да бъдат намерени в раздела “Гаранционни ограничения” в главата “Гаранция и сервизно обслужване” на указанията за използване на продукта.

Гаранционното обслужване се извършва в 30-дневен срок.

Информация за правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 –115 от Закона за защита на потребителите:

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1.стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

2.значимостта на несъответствието;

3.възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

(2)                    (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(3)                    (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(4)                    (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(5)                    (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума; 2. намаляване на цената.

(2)                    Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3)                    Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

(4)                    Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

(2)                    Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

(3)                    Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

Чл. 119. (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) (1) Заявлението за предоставяне на търговска гаранция съдържа задължително информация за:

1.правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 - 115, и посочва ясно, че търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 - 115, и по-точно, че независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 - 115;

2.съдържанието и обхвата на търговската гаранция;

3.съществените елементи, необходими за нейното прилагане, и по-специално: начините за предявяване на рекламации; срок на търговската гаранция; териториален обхват на търговската гаранция; име и адрес на лицето, предоставящо търговската гаранция, и име и адрес на лицето, пред което може да бъде предявена търговската гаранция, когато това лице е различно от лицето, предоставящо търговската гаранция.

(2) В случай че търговската гаранция се предоставя от производител, който няма представител на територията на страната, и в заявлението за предоставяне на търговска гаранция липсва информацията по ал. 1, т. 1, тази информация се предоставя на потребителя по подходящ начин от продавача. (3) Информацията по ал. 1 трябва да бъде ясна, разбираема и лесна за четене. Информацията задължително се предоставя на български език.

Разходи за потребителя извън гаранцията

Когато не е предоставено доказателство за покупката или гаранцията на продукта е изтекла, производителят (или негов представител) си запазва правото да поиска заплащане за услугата и/или заменени/ремонтирани части. Производителят (или негов представител) може да поиска и заплащане за обратния транспорт.

С кого да се свържете? 

Моля, по въпроси във връзка с гаранцията или сервиза се обръщайте към търговския обект, от който сте закупили продукта. От вас се изисква да представите гаранционната карта и доказателство за покупката.

Служителите на търговския обект ще ви уведомят за следващата стъпка. Дефектната стока се представя в оригиналната си опаковка на мястото на закупуването й.

Продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.112 - 115 от ЗЗП.

Тази гаранция не засяга правата, предоставени Ви по силата на българското законодаделство за защита на потребителите.

Благодарим Ви, че избрахте нас!

Голямата награда на Ивентас

Голямата награда на Ивентас


На тазгодишното изложение за бебешки и детски стоки „Бебемания 2014”, Ивентас  организира томбола, в която всеки посетител на изложението имаше възможността да участва и да спечели голямата награда, а именно:

Количка Igo в комбинация шаси, седалка и сенник, кош за новородено и чанта от последната серия Urban Nomad на холандската дизайнерска марка Mutsy.

Igo

Вдъхновението за този подарък се породи от представянето на модел Igo на тазгодишното международно изложение в Кьолн, Германия. За да зарадваме всички любители и почитатели на марката, Ви пренасяме в света на Mutsy със следното видео:

https://www.facebook.com/video.php?v=10153194222989062&set=vb.315420679061&type=2&theater 

В дните на изложението всички посетители регистрирали покупка на търговския щанд на Ивентас, учатстваха в томбола за голямата награда, която бе изтеглена на 22.11.2014/неделя.

Името на печелившия бе изтеглено от Евелина Иванова – мърчъндайзер във фирма Ивентас, която преди да обяви късметлията, направи кратка демонстрация на функционалностите и изключителни възможности на количка Mutsy Igo.

Късметлията, който си тръгна горд с голямата награда от Mutsy и Ивентас е Венета Борисова от гр. София.

Nagrada

Младата майка зарадва и нас със следния текст:

 „Здравейте! Казвам се Венета Борисова и съм от гр. София, на 34г. Омъжена съм, имам прекрасна дъщеричка на 5 м. и искам да Ви благодаря за прекрасната награда.

Още щом се прибрахме у дома с наградата, нямахме търпение да я разопаковаме, сглобим и видим дали дъщеря ни ще я одобри :) 
Да...
.количката беше одобрена и получи една голяма сияеща усмивка.
Когато излязохме за пръв път на разходка, малката заспа на 10-тата минута. :)


Това вече е любимото ни превозно средство и малката няма търпение да излезем на разходка. Количката е много лека, маневрена и удобна, както за мен, така и за детето. Компактна е, лесно се сглобява и влиза във всеки багажник и асансьор, което е голямо предимство.

С нетърпение очакваме да дойде пролетта, за да изпробваме и седалката с огромен сенник.”